Friday 6 March 2015

Jom Bertukar


Assalamualaikum...

Hello guys and girls..., uolss masih lagi menggunakan simkad yang biasa dari telco yang lain?. Apa yang kita dapat selain dari call, sms, internet, ataupun yang lagi best maybe setiap tahun dapat birthday bonus, call, internet dan sms percuma. Rasanya itu jerlah yang kita dapat bila menggunakan simkad biasa dari telco yang lain. Saya pun dah dapat semua  kelebihan tu dari telco yang saya pernah gunakan sebelum ni. 

Tapi selepas saya menggunakan SimKad Tune Talk Tone Excel, baru saya sedar yang sebenarnya ada lagi telco yang boleh memberikan lebih banyak lagi ganjaran daripada simkad biasa yang saya gunakan sebelum ini. 

Kenapa saya Tukar Simkad Saya??


#1 Kelebihan yang Banyak


Banyakkan kelebihan yang ada pada simkad TTTE ni. Kalau kita topup RM 50 setiap bulan secara konsisten  kita akan dapat percuma Lifetime Insurans sebanyak RM 100,000. Siapa nak bagi insurans percuma macam tu jer.

Sebelum ni juga saya ada menerangkan tentang kelebihan-kelebihan lain yg ada pada TTTE ni, boleh klik di LINK yang saya bagi di bawah ni:


#2 Coverage Celcom/ Tune Talk

Tak pasti dengan kekuatan line coverage TTTE? Jangan risau sebab line coverage Tune Talk menggunakan line coverage Celcom 100%. So, di mana  ada line celcom di situ ada line coverage untuk Tune Talk juga. 


#3 Boleh Kekalkan Nombor Lama

Boleh kekalkan nombor lama anda dengan cara PORT-IN nombor lama anda di laman web Tone Excel. Proses port-in ini adalah percuma. Boleh dibuat secara SMS, dan secara online di laman web www.toneexcel.com. Mudah sahaja, dalam masa 24 jam , kita akan dapat notis dari servis provider yang akan mengatakan nombor kita sudah dimasukkan ke Simkad Tone Excel.





#4 Top Up di mana-mana

Boleh topup dimana-mana selagi kedai topup tak tutup. Jadi tak perlu risau kalau nak top-up kredit anda. Kemudahan sudah berada di mana-mana, cuma kita saja yang perlu bijak menggunakannya.


Boleh percaya ke Tone Excel ni???

Tone Excel juga sudah didaftarkan di bawah Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia. Jadi tak perlulah risau sekiranya anda masih ragu-ragu dengan syarikat Tone Excel ni.


Jika Berminat untuk mendapatkan Sim Kad TTTE ni boleh hubungi saya di nombor 013-4216891 (Whatsapp juga available)







No comments:

Post a Comment