Tuesday 3 March 2015

Harga Sebuah Persahabatan

Assalamualaikum...

Hai..guys and girls, siapa di sini masih tak lost contact lagi dengan kawan-kawan lama anda. Sunyi hidup ni kalau tak ada rakan-rakan yang boleh berkongsi segala cerita, gosip, ketawa dan sedih bersama. Baru-baru ni ada berjumpa balik dengan kawan-kawan lama satu universiti dulu. Kami memang tak tinggal jauh-jauh, kebanyakannya ramai yang bermastautin dan bekerja di area Selangor ni jugak.


Dah jadi kebiasaan kalau dah berjumpa mestilah makan bersama, jalan-jalan dan tengok wayang. That is the basic thing bila I dan girlfriends I akan buat kalau dah berjumpa. We all so happy together, sebab dah lama sangat tak gosip dengan diorang ni semua. Yang bestnye, kitorang ni single lagi weyy..sebab tu lah boleh jadi rapat sampai sekarang. Single ke tak single ke, but we all still happening bila berjumpa.



Kitorang ni boleh dikatakan satu kepala dan anything yang berkaitan dengan sales dan pomosi masing-masing boleh dapat kata sepakat. Yang bestnya everyone of us secara tak sengaja boleh beli benda yang sama. Nak tau apa benda tu?? sorry rahsia...(^__^)




Ini namanya Baby Dragon. Dekat dalam Baby Dragon ada maggi goreng yang disalut dengan kulit popia..Tak pasti kulit apa, tapi rasanya macam kulit popia basah. Actually, kedai yang kitorang pergi makan ni namanya kedai Murni yang terletak di Aman Suria. Makanan dekat sini memang best dan portion for every single plate memang banyak. So, kalau nak makan dekat sini, pastikan korang betul-betul lapar, baru boleh habiskan satu plate ni. 
P/s: Iolss memang tak dapat nak habiskan, separuh dah kena bungkus bawak balik rumah.










No comments:

Post a Comment