Tuesday 3 February 2015

Muslimah Saloon Al-Zahrah Shah Alam

Assalamualaikum..

Mana nak cari saloon muslimah dekat area Selangor ni?..cari punya cari last-last jumpa saloon muslimah Al-Zahrah cawangan Shah Alam. Oleh sebab Shah Alam yang paling dekat, so aku ambil keputusan untuk menyinggah ke saloon ni. Selain Shah Alam, cawangan di Bangi, Sri Manjung dan Wangsa Maju pun ada. Actually, aku nak pergi saloon ni sebab nak potong rambut yang dah semakin panjang dan memang perlu dicantas dengan segera sebab kepala dah rasa sangat berat. Selain itu, yang bagusnya saloon ni perempuan saja yang dibenarkan masuk dan sangat berbaloilah muslimah macam kita untuk mencuba dan aurat kita pun akan terjaga. 


Saloon ni betul-betul sebelah butik Fareeda dan di belakang Jakel. Saloon ni berada di level 2, so kena exerciselah sikit untuk naik ke atas


Suasana di dalam pun selesa dan tempat ruang menunggu pon disediakan (*Gambar dari Fb Al-Zahrah Saloon)


Sambil menunggu boleh minum air teh yang disediakan. (*Gambar dari Fb Al-Zahrah Saloon)


Khidmat spa pon disediakan di sini (*Gambar dari Fb Al-Zahrah Saloon)



Harga dan servis yang disediakan di sini. Kos untuk potong rambut adalah dalam RM 20++ dan cuci rambut 23++ ikut panjang rambut. Cara dia gunting memang bagus dan hasil dia memang best, nanti kalau nak cuci atau potong rambut memang dekat sini jerlah lepas ni. 


No comments:

Post a Comment