Monday 9 February 2015

Kenapa Saya Memilih Untuk Menukar Sim Kad Saya?

Assalamualaikum...


Entri kali ini saya ingin menceritakan kenapa saya telah menukarkan Sim Kad saya yang lama kepada Sim Kad Tune Talk Tone Excel. Sim Kad telefon yang lama macam biasalah kita top-up RM 50 kita guna untuk call, SMS atau pun berinternet. Tapi yang paling penting sekali nombor kita dari sim kad yang lama masih boleh dikekalkan walaupun sudah menukar ke sim kad yang lain.

Tapi apa yang kita dapat setelah bertahun-tahun menggunakan servis telco yang sama. Tiada apa-apa yang kita dapat selain daripada duit kita yang habis dilabur untuk mengkayakan lagi telco-telco servis provider . 

Dengan menggunakan TuneTalk Tone Excel, anda berpeluang untuk mendapat banyak   faedah dan kebaikan sejurus boleh menambah sumber pendapatan sampingan anda:



Memang banyak faedah yang kita akan dapat dengan menggunakan TuneTalk Tone Excel (TTTE) ni. Semuanya anda akan perolehi sekiranya anda telah menukarkan sim kad kepada TTTE.


** Jika anda berminat dan untuk mengetahui penerangan yang lebih lanjut anda boleh hubungi saya sendiri, Siti di nombor 013-4216891. (Whatsapp also available).
Thank you for reading...


No comments:

Post a Comment