Thursday 12 February 2015

Kelebihan yang ada pada Sim Kad Saya

Assalamualaikum...

Hari ni saya nak kongsikan kelebihan yang ada pada sim kad saya. Sekarang ni saya sedang menggunakan satu sim kad yang dinamakan sebagai Tune Talk Tone Excel. Banyak kelebihan yang boleh kita dapat jika menggunakan sim kad Tune Talk ni.


Banyakkan kelebihan dia berbanding dengan sim kad biasa yang kita guna. Selain dapat call, sms dan berinternet kita juga bakal mendapat perlindungan insurans sebanyak RM 100K, bonus point, berpeluang memenangi cabutan bertuah dan yang paling menarik sekali boleh menjana pendapatan pasif bulanan kita.


Antara kelebihan lain pada sim kad Tune Talk Tone Excel ni. Siapa nak bagi Free kredit macam tu jer kalau kita topup RM 30 atau RM 50. Rasanya tak pernah dengar lagi telco yang lain boleh bagi free kredit yang banyak macam ni setiap kali kita topup.

Lagi satu yang best sekali, sim kad TTTE ni dah tersedia RM 30 kredit percuma. Jadi, selepas sahaja diaktifkan, kita akan dapat Free RM 30 kredit bila kita dah daftar menjadi pengguna.

Belum kira lagi bonus point yang kita bakal dapat setiap kali kita topup. Kalau dikumpulkan banyak-banyak dah boleh ditukarkan dengan sebuah handphone ataupun tiket flight percuma Air Asia lagi.

Kalau telco yang lain guna bertahun-tahun point, tak mungkin dapat kelebihan yang macam ni. Kita just topup guna dan habis macam tu jer. Sekurang-kurangnya kalau menggunakan TTTE ni adalah sedikit pulangan yang kita akan dapat. 


Jika berminat boleh hubungi saya di nombor 013-4216891 untuk  keterangan yang lebih lanjut. (Whatsapp also Available)




No comments:

Post a Comment