Monday 9 February 2015

Cara Menjana Pendapatan Pasif hanya Melalui Handphone Anda

Assalamualaikum...


Persaingan dunia yang semakin mencabar dan harga barang yang semakin meningkat, membuatkan aku berfikir sejenak, mampukah pendapatan ataupun gaji sekarang ini dapat menampung hidup kita sehingga ke hari tua. 

Almost, 60% dari gaji kita akan disalurkan untuk membayar hutang-hutang dan bil-bil bulanan kita. Jadi, berapa percent saja yang tinggal untuk diri sendiri dan untuk mak ayah?. Kadang-kadang kita juga akan berkira-kira nak bagi berapa ringgit tiap-tiap bulan pada parents kita, sebab nak menaggung kehidupan diri sendiri pun terumbang-ambing. Tapi alhamdulillah kalau ada rezeki lebih, duit untuk mak ayah memang tidak akan dilupakan. 

Tiap-tiap bulan yang paling best adalah kena kira budget perbelanjaan supaya tidak terlebih belanja dari yang sepatutnya. Kan best kalau tak perlu nak fikir pasal duit ataupun budget lari bila dapat gaji pada setiap bulan. Tak perlu nak ikat perut dan fikir berapa banyak yang boleh disimpan selepas mengira semua perbelanjaan yang sepatutnya digunakan. Impian aku adalah supaya dapat membawa mak ayah menunaikan haji dan umrah bersama. Kan seronok, kalau dapat bawa ibu dan ayah kita menunaikan haji umrah dengan duit hasil titik peluh kita bekerja.

Di sini aku ingin perkenalkan sejenis bisnes Network Marketing Tone Excel/Tune Talk yang hanya menggunakan Handphone anda sendiri dengan bermodalkan hanya sebanyak RM90 SAHAJA!!!. Modal tak sampai RM 100, dah boleh mulakan satu perniagaan. 

Perniagaan ini Simple dan sangat Mudah sebab:

1. Tidak perlu untuk berjumpa orang

2. Tidak perlu membuka kedai

3. Tidak perlu berhenti kerja

4. Tidak perlu membuat kertas kerja, 

5. Tidak perlu menggunakan perancangan kerja yang baik

6. Tidak perlu apa-apa pengalaman perniagaan. 


Hanya memerlukan Handphone anda dan modal RM 90 Sahaja!!!. Dengan handphone anda, anda boleh Menukar Perbelanjaan Handphone anda kepada Sumber Pendapatan Pasif setiap Bulan




Nak ditekankan di sini, Ini bukan bisnes M.L.M!, Bukan Skim Cepat Kaya atau yang sewaktu dengannya!, Ini Program Rujukan, Bisnes SIMKAD! Buat Kerja Sekali, Perkenalkan SIMKAD WOW anda dan akan dapat Bonus berkali-kali selagi orang yang anda taja itu Topup...



** Untuk keterangan yang lebih lanjut dan berminat untuk menceburi           perniagaan ini boleh hubungi saya Siti di nombor 0134216891 (Whatsapp also Available). 






3 comments:

  1. banyak jugak yang promot produk nie. best ke? hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang produk ni memang tengah hot dekat pasaran.Banyak kelebihan dia berbanding dengan simkad yang biasa kita guna. Line coverage yang digunakan juga line coverage celcom.

      Delete
  2. yer betul, bukan sahaja terpaksa terima free credit, malahan terpaksa terima duit sampingan lg...

    ReplyDelete