Tuesday 24 February 2015

Free SmartPhone dengan Big Points

Assalamualaikum...


Sebelum ni saya ada post mengenai kelebihan Tune Talk Tone Excel (TTTE) dalam penebusan tiket flight Air-Asia secara percuma dengan mengumpul points untuk setiap top-up atau kredit yang dibelanjakan untuk telefon kita sendiri. Boleh rujuk Link ni: free-tiket-air-asia-dengan-big-points. Sekarang ni saya ingin menceritakan tentang kelebihan lain yang boleh kita dapat dari pengumpulan points bagi setiap kredit yang dibelanjakan. 

Dengan menggunakan simkad TTTE ni kita boleh menebus smartphone dari points yang kita kumpul melalui perbelanjaan kredit telefon kita.


Contoh smartphone yang boleh ditebus melalui points yang dikumpul dari setiap kredit perbelanjaan telefon kita.


Banyal lagi pilihan smartphone yang boleh ditebus, contohnya sony xperia T3. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai cara penebusan point ni boleh lah berkunjung ke laman web: shop.tunetalk.com/Smartphones/.

Kepada yang suka mengumpul gadjet, ini adalah peluang anda untuk mendapatkan smartphone secara percuma bagi setiap perbelanjaan kredit telefon anda. Bagi yang masih tidak percaya dengan points yang kita boleh dapat, boleh rujuk pada picture di bawah ni:


Ini adalah top-up kredit RM 50 yang saya buat di Maybank2u.


#1 Topup =RM 50
#2 Kredit percuma TuneTalk bagi = RM 20
#3 Previous Balance = RM 6.96
Jumlah kredit yang saya dapat adalah = RM 76.96.



Total BIG Points yang saya dapat setakat ni adalah 190 Points

#1 Topup RM 50 = 120 BIG points
#2 Previous Points = 70 BIG points
Jumlah BIG points terkumpul =  190 BIG points.




Jika berminat untuk mendapatkan SimKad TuneTalkToneExcel boleh hubungi saya di nombor 013-4216891. (Whatsapp juga Available)







No comments:

Post a Comment