Sunday 29 March 2015

Restoran Ali, Muthu, dan Ah Hock

Assalamualaikum...

Hello..and good morning. Lama sangat rasanya tak update blog, sejak mood nak mengupdate blog ni melayang entah ke mana, aku rase macam dah malas sangat nak menaip dan tak ada cerita yang menarik juga untuk dikongsikan. Entri yang kali ni just nak share tentang sebuah restoran Ali, Muthu dan Ah Hock yang terletak di Oasis Damansara berdekatan dengan Ara Damansara. Macam comel je kan nama restoran ni. Ada Melayu, India dan Cina. Pergi restoran ni pon sebab nak sambut birthday ofismate dan semua sekali di sponsor oleh bos.


Ini adalah di antara menu yang disediakan di restoran ni. Menu dia ringkas dan servis juga cepat. Lepas ni rasanya nak cuba nasi goreng Ali dan mee goreng Muthu.  Ah Hock punya menu tak ada pulak, maybe dah diganti dengan nasi goreng cina. hehe..


Aku advice korang kalau first time datang restoran ni, make sure kena cuba nasi lemak ayam dia. Nasi Lemak dia sangat sedap dan memang berbaloi dengan harga dia.


Sebelum makan bergambar dulu dengan ofismate. Some part of the picture harus di sensor terlebih dahulu sebelum di post..hehe. Sebab tu lah ada bintang dan bear di situ. Harap maklum. Happy birthday to Noni (yang pakai tudung biru duduk di tepi dinding). 

p/s: Aku macam dah notice dekat gambar ni, aku macam dah semakin tembam, nampaknya perlu start exercise balik. huhu..

No comments:

Post a Comment