Sunday 8 March 2015

Guna Handphone Boleh Buat Duit??

Assalamualaikum...

Hi guys and girls...korang percaya tak sekarang ni ada satu bisnes online yang menggunakan handphone kita sendiri sebagai medium. Bisnes apa tu? Bisnes ni dipanggil sebagai perniagaan  Kad Sim Prepaid WOW-ToneExcel.

Korang mesti ingat ni mesti bisnes top-up, eh..anda silap, ini bukan program jual top-up, ini adalah program baru daripada syarikat ToneExcel dengan kerjasam TuneTalk yang dipelopori oleh Jason Lo dan disokong oleh syarikar gergasi Tune Group yang juga memiliki AirAsia (Tune Air).





Dengan menyertai program ini, anda juga akan mendapat Perlindungan Insurans percuma sebanyak RM 100,000,00 yang disediakan oleh Tune Insurance dan akan mendapat Tiket penerbangan percuma Air-Asia dan juga Free Smartphone boleh klik di laman: free-tiket-air-asia-dengan-big-points dan free-smartphone-dengan-big-points bila anda tebus balik points anda.


Macam mana nak menjadi ahli??

Apabila anda membeli simkad ni, secara automatik anda boleh menjadi agent untuk simkad Wow Tone Excel ni. Dari situ anda akan mendapat satu ID hanya untuk kegunaan pengguna SimKad Tone Excel ni sahaja.

Apabila sudah menjadi ahli anda boleh menambahkan pendapatan sampingan dengan menjadi agent untuk memperkenalkan bisnes ini kepada sesiapa sahaja yang anda suka dan juga boleh menjual simkad ni sendiri kepada kenalan atau rakan-rakan.

Nak Jual SimKad pada siapa dan bagaimana nak perkenalkan bisnes ni??

Anda boleh jual simkad dan perkenalkan bisnes ni kepada sesiapa sahaja, samaada pada orang yang anda kenal dan tak kenal. Tak nak jumpa face to face pon tak apa, kita boleh gunakan medium yang sedia ada seperti:

1. FACEBOOK
2. BLOG 
3. WHATSAPP
4. WEECHAT

Sebenarnya banyak lagi cara yang kita boleh gunakan, gunakanlah kemudahan media sosial sebaiknya. Sambil duduk tak ada buat apa-apa di rumah, buka FB siarkan iklan sahaja anda sudah boleh jana pendapatan sampingan.

Macam mana nak dapat iklan tersebut?

Tak perlu risau, Upline anda akan membantu anda cara untuk mempromosikan Simkad dengan teknik -teknik yang paling berkesan.

Macam mana nak dapat komisen??

Nak dapat komisen senang sahaja.. Anda kenalkan simkad ni, dan anda jual anda dapat RM 20 komisen untuk 1 orang yang anda kenalkan.

Rakan yang anda taja tu topup, anda dapat lagi 10%-13% komisen.

Cuba bayangkan selagi rakan anda atau sesiapa sahaja yang kita taja itu menggunakan simkad Tone Excel dan selagi itu dia Topup, selagi itulah kita akan mendapat unlimited lifetime income.




Untuk mengetahui dengan lebih lanjut di antara kelebihan yang lain yang ada pada Tone Excel boleh klik di  Klik di Sini atau ke laman web saya sendiri di, Klik di Sini

Jika Berminat untuk mendapatkan Sim Kad TTTE ni boleh hubungi saya di nombor 013-4216891 (Whatsapp juga available)











1 comment:

  1. Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Beribu2 rakyat Malaysia mula menjana wang RM10000 ribu sebulan dengan menggunakan smartphone sahaja.
    Anda bila lagi?. Teringin nak cuba?.
    Semudah 1,2,3. Masuk web, daftar,Install app, dan tekan RUN. Duit terus masuk ke akaun bank tanpa bertangguh. Sungguh

    [MASUK WEB DAN TERUS INSTALL UNTUK DAPAT DUIT RM10000 SEKARANG!]

    ReplyDelete