Monday 23 February 2015

Free Tiket Air-Asia dengan Big Points

Assalamualaikum...


Siapa dekat sini yang jenis kaki travel?? Best kan kalau boleh dapat free tiket Air-Asia macam tu jer tanpa perlu buat apa-apa. Di sini ada cara bagaimana untuk menukarkan perbelanjaan top-up/kredit telefon bulanan anda kepada tiket Air-Asia. Caranya ialah dengan redeem Points bagi setiap kredit/top-up yang dibelanjakan. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada pengguna simkad Tune Talk Tone Excel SAHAJA!!. Untuk lebih detail tentang kelebihan lain yang ada pada TTTE boleh klik ke link ini: Kelebihan yang ada pada SimKad saya


Ini adalah cara pengiraan points bagi setiap kredit yang dibelanjakan. Bayangkan kalau kita kumpul points ni banyak-banyak, macam-macam tempat yang kita boleh pergi dengan tiket Air-Asia. Kalau kita topup RM 50 setiap bulan secara consistant, 120 points didarabkan dengan 12 bulan, totally kita boleh dapat 1440 Big Points dalam masa setahun SAHAJA!!. Selain itu, kalau top-up RM 50 setiap bulan secara consistant juga, kita juga akan dapat free life insurance sebanyak RM 100,000,00. Manarik bukan?? Kalaulah saya dah tukar awal-awal simkad saya kepada TTTE, agak-agaknya berapa ribu Points yang saya boleh dapat sekarang ni?? Rasanya dah tak terkira points yang saya akan dapat..



Ini adalah antara detail untuk setiap points dan tiket flight yang boleh ditukarkan setiap kali anda top-up. Untuk lebih detail bolehlah berkunjung sendiri ke Website TuneTalk for Air-Asia Ticket Flight Points Redeem. Redeem Points untuk tiket flight Air-Asia akan bertukar setiap bulan bergantung kepada promosi bulanan Air-Asia dan Tune Talk.

Jom bertukar kepada Tune Talk Tone Excel dan kita bakal memperoleh kelebihan yang berganda-ganda bagi setiap kos perbelanjaan kredit telefon kita. Kita bayar untuk servis (Sms, Call, Internet) mereka dan kita juga bakal peroleh pulangan bagi setiap perbelanjaan telefon kita.


Jika berminat untuk mendapatkan SimKad TuneTalkToneExcel boleh hubungi saya di nombor 013-4216891. (Whatsapp juga Available)










No comments:

Post a Comment