Wednesday 1 June 2016

Mr. Dakgalbi Citta Mall


Assalamualaikum...

Dakgalbi Citta Mall ni baru jer dibuka. Pada sesiapa yang nak makan dekat sini jangan risau okey, makanan dekat sini dah dapat sijil halal dari Jakim. So, bolehlah makan tanpa was2x dan syak wasangka. 

Dah lama nak makan dakgalbi ni since dah rasa yang di Korea sebelum ni. So, apa lagi sebab dah ada kat Malaysia apa salahnya mencuba. Kami order set dakgalbi seafood dengan add on 2 pinggan nasi, 2 pinggan ramyun dan 1 pinggan cheese. Total  dlm RM 119 untuk 5 orang makan.


Semua jenis seafood ada macam clam, udang, dan sotong dan ada beberapa jenis sayur. Side dish macam kimchi dan salad boleh mintak refill kalau habis.



Bolehla start menggoreng di atas api sampai semua bahan masak. Actually, pekerja restoran ni yang masakkan untuk pelanggan. Kami cuma tunggu untuk dihidangkan saja.



Ni lah hasilnya selepas ramyun habis, letakkan nasi dan cheese dengan saki baki seafood yang ada. 


Kami dah kenyang yang teramat. K.erni dah nak pindah ke Perak. Sebelum beliau meninggalkan Selangor, jumpa, borak2x dan makan dulu. Tinggallah kami berempat yang masih single mingle...dah kurang dah sorang geng lepak. Hope, lepas ni boleh jumpa lagi dan bergosip.



No comments:

Post a Comment