Tuesday 8 September 2015

Samsung S1270 Simple dan Comfortable

Assalamualaikum...

Nak cerita sikit mengenai hanphone baru aku iaitu samsung S1270 yang aku beli di Lazada baru-baru ni. Dalam banyak-banyak handphone touch screen yang popular sekarang ni, hp ni jugaklah yang aku pilih. Since aku remaja, aku memang dah lama teringin nak pakai hp flip flop ni. Maybe, sebab design dia yang comel dan kecil yang menyebabkan aku tergila-gilakan hp ni.


Di lazada ni, kalau barang-barang electronic dan barang-barang perkakas dapur memang banyak dijual dan macam-macam pilihan yang ada. Aku dapat beli dengan harga RM 101, setelah mendapat diskaun sebanyak 15% dengan menggunakan applikasi lazada di android. 



Dalam 3 hari macam tu, aku dapat delivery dari GDex. Shipping untuk produk ni pun free, so dah untung sikit dari situ. Berbanding dari harga di luar, harganya mahal sedikit berbanding dari harga di Lazada.



Dalamnya disertakan sekali bateri dan micro sd charger.


My hot Red Samsung flip-flop phone. Simple aplikasi macam basic phone yang biasa, cuma ia ada FM radio dan GPRS. Nombor celcom aku bolehlah aku gunakan untuk hp ni.

No comments:

Post a Comment