Monday 17 August 2015

Teluk Senangin Perak

Assalamualaikum..

Tak sempat nak bercerita pasal raya hari tu. Lepas raya terus sibuk dengan urusan dunia. Sempat jugak raya hari tu bersantai di teluk senangin. Ni memang first time pergi ke Teluk Senangin, cantik jugak pantai teluk senangin, huhu..actually ramai informer yang bagitau yang pantai teluk senangin ni tak cantik mana pun. Sekarang ni dah banyak pembaharuan yang ada dekat Teluk senangin.



Selfie dulu dengan anak saudara sebelum bertolak ke Teluk Senangin. Gigi kitorang macam sama, bezanya gigi aku ade besi. huhu


Ni aktiviti pak cik - pak cik yang join sekali ke Teluk Senangin, memancing sampai tak ingat. Sotong kurita pon boleh dapat.



Menunggu BBQ yang hampir siap. Boleh lepak dulu dekat chalet yang diorang menginap. Chalet ni best ok, yang penting selasa dan air-cond pon ada disediakan. 
Nak Barbeque pon boleh dekat Teluk Senangin ni. Ubi, ikan, ayam dan steamboat pon ade. Malam pulak diorang main lawan mercun dengan chalet yang sebelah.



Pantai dia bersih dan cantik bila waktu petang. Next time, boleh pergi lagi.


Last memori dengan Abah, sebelum dia pergi mengadap ilahi. Dalam tak sihat tu pon, boleh berjalan jauh. Mungkin itu tanda-tanda yang dia bakal pergi. Semoga rohnya tenang di sana. Yang lain tu, sepupu dan pak cik saudara belah mak.



3 comments: